Thursday, December 23, 2004

Keinsapan

Hahhaa...suka2 atie aje nak eja tak bape betul...patut tulis keinsafan bukan keinsapan
ceh...apa punya student tulis tak bape betul...nak kena marah nih!

Well... aku tak nak tulis pepanjang...
nak tulis hari nih aku target apa
and sebelum mata ku terlolap buat malam nih, aku kena report pada diriku sendiri....tentang apa yang aku dah capai and apa yang belum and apa yang nak dibuat esok hari.
hopefully this really helps me to improve myself!! amin...

ok...cadangan target aku pada hari ini ialah
1. buat programming matlab - dah buat dah tadi... pasal imshow and imagesc. hakikatnya tak dak pembaharuan, just looking at the difference between those code. and dah catit dalam buku baru...buku khas beb...spesifik pasal programming aku tuh...sbb lepas nih byk lagi yang perlu aku belajar..and musti konsisten tau tak!!!
sbb pe kena konsistent? Sbb ALLAH suka kalau kita buat keje yang baik and konsistent...sikit pon tak pa,...asalkan konsistent!
2. baiki report - utk baiki, aku tulis guna LaTeX. In progress...ambik masa skit utk catit mende2 nih...
3.apa lagi?..opss..maths...aku target nak siapkan coursework.
4. lagi?? baca paper! pasal feature mapping invariant.
5. aku nak kerjakan matrix, kalau malas, buat le PDE, atau pon summary of FEIP...hehehe (rahsia)
moga hari nih lebih baik dari hari semalam.........

0 Comments:

Post a Comment

<< Home