Friday, December 24, 2004

semata2 nak tgk kartun....

Semalam...azzam menagis2 minta dibukakan vcd alif baa taa. tapi aku nak tengok cite kartun, mr incredible, walaupon kami masing2 sebenarnya dah berulangkali tengok vcd alif baa taa and also kartun mr incredible tuh.....
and secara mengelatnya aku asyik kata kat dia , sabar nak...sabar... sbb aku nak tgk kartun jugak while azzam still nak tgk vcd alif baa taa dia tuh buat kali ke 100 gamaknya...

Entah macam mana pc boleh hang....nyampah btul, so terpaksa le aku tutup pc tuh. ingat malas nak on kan, tapi suddenly si azzam datang dekat sambil pukul2 umminya peha, dia bleh kata apa tau?
tipuuu....tipuuuu...
sekaligus membuatkan aku tergelak...dah pandai nyebut tipu dah anak aku sorang nih..cam bleh cam pulak umminya nak tipu dia semata2 nak tgk kartun...
aku insap kejap...and then terus pasangkan vcd aliff baa taa dia pastu pujuk dia sbb dia menangis teresak2 ummi tipu dia,...
maafkan ummi sayang....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home